torsdag 29 september 2011

Det går lååångsamt.

Kära vänner, jag har lidit av långsamt internet pga ett påtvingat bredbandsbyte den senaste tiden, och vet inte hur länge det kommer att ta innan jag är upp i fart igen. Under tiden kan ni njuta av en bild från förra veckan och kanske besöka några av mina länkar här till höger.

kitten-outfit6
Mini-basker-virkad av mig, resten gammalt/loppis.  
Miniberet by me, the rest is old or second hand.

Translation; Dear friends, I have been suffering from a terribly slow internet connection lately due to a forced switch between operators, and I don't know for how long this will continue. While I'm waiting to get back up to speed, feel free to admire my outfit from last week and visit some of the links at the right.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, lämna gärna en kommentar, så svarar jag här i kommentarsfältet så fort jag har möjlighet! :)

Feel free to leave a comment, and I'll get back to you here asap! :)